A transzfer megrendeléséhez használja alábbi, online foglalási űrlapunkat, amelyben adja meg a szükséges információkat. Az elküldött rendelés után, néhány órán belül a megadott e-mail címre visszaigazoló levelet küldünk.
Kérjük utasainkat, a megadott indulási idő pontos betartására. Repülőtérről való érkezés esetén, a megadott járatot figyelemmel kísérjük, így tájékozódunk a pontos landolás idejéről. A landolást követően várjuk hívását a repülőtérhez legközelebbi megállási lehetőségnél, amint készen áll az utazásra.
Online érdeklődés és rendelés
- Minimum 12 óra időt kérünk az online és e-mailben leadott megrendelések feldolgozására.
- Amennyiben 24 órán belül szeretne transzfert rendelni, kérjük hívja a bármikor elérhető telefonszámainkat: +36 20 355 0785, vagy +36 30 310 7730.
- Mindent megteszünk, hogy sofőreink pontosan érkezzenek, azonban vegye figyelembe annak a lehetőségét, hogy előre nem látható, olyan tőlünk független körülményekből (pl. váratlan műszaki hiba, baleset, szélsőséges időjárási körülmények, útlezárás) adódó esetleges késést, ami ellen nem tudunk tenni.
- Megrendelő felelős a gépjárművön keletkezett minden olyan külső és belső sérülésért, amit az utasok okoztak a szolgáltatás nyújtása alatt. A teljes helyreállítási, javítási költséget a Megrendelő köteles megfizetni.
- Amennyiben a megrendeléstől eltérően többlet teljesítés történik (km vagy óra), az extra igénybevétel díja is felszámolásra kerül az árajánlatnak megfelelően.
- A gépjármű és a sofőr változásának jogát fenntartjuk.
- Sofőreink az általuk legmegfelelőbbnek tartott útvonalon közlekednek, kivéve, ha a Megrendelő a megrendeléskor külön nem jelezte útvonaligényét.
- Repülőtéri transzfer esetén a meghirdetett ár egyszeri behajtást tartalmaz a terminál területére az utasok felvételére, vagy kiszállására, ahol 5 percig tartózkodhatunk.